29 June 2006

Rakan Kongsi

Assalamualaikum kepada pembaca d3ly.blogspot,

Huh peperiksaan semakin dekat dan sudah banyak laa jugak saya membuat persedian huhuhu :).. Baiklah pada hari ini saya ada berita gembira kerana saya sudah mendapat rakan kongsi bagi memulakan perniagaan internet dan juga mungkin akan mengepost sedikit sebanyak tips pada masa akan datang.Nanti biarlah dia sendiri memperkenalkan dirinya kepada anda.

Kenapa pentingnya rakan kongsi?Baiklah kepentinganya ialah kerja kita menjadi semakin mudah dan menjimatkan masa kita(jika kena caranya). Di dalam perniagaan internet memang kita memerlukan sangat rakan kongsi... ini kerana kebanyakkan perniagaan internet yang gagal ialah kerana tiada rakan kongsi. Mungkin anda berpendapat rakan kongsi membebankan dan lebih menyukarkan untuk melakukan kerja. Saya ingin tegaskan disini kita ada kuasa untuk memilih siapa bakal rakan kongsi kita... adakah anda mahu memilih rakan yang sukar untuk berkerjasama dengan anda?? Anda semua diberi akal untuk menilai yang mana buruk dan baik.

Ingat banyak perniaggan internet tidak berjaya kerana tidak mempunyai rakan kongsi!! JAdi pilihlah rakan kongsi yang dapat berkerjasama dengan anda sekaligus melicinkan perjalanan perniagaan anda.

Sekian saja pada kali ini wassalam... :)

4 comments:

Anonymous said...

sokong

Anonymous said...

Wahhh.bagi tips x cakap kat Tok..Memang rakan perniagaan amat perlu..bagaiu aur dengan tebing saling berkait rapat

Breadwinner said...

Tapi, kebanyakan rakan kongsi ni cuma kongsi untung. Rugi taknak! Kalau dah perasan sifat ni ada pd rangkan kongsi korang tu, baik fired cepat2!

Labanon said...

g-kin you fired muahahahha... :p