21 July 2006

Tawar-Menawar

Assalamualaikum kepada semua pembaca d3ly.blogpsot,

Baiklah pada hari jumaat yang indah ni saya akan memberitahu anda satu tips yang indah jugak laa... :p

Janganlah menyerah kalah sehingga titisan darah terakhir.Hahaha patriotik betul tips pada hari ini.Cuba anda gunakan tips ini untuk membeli pasti anda akan mendapat harga yang murah. Hahaha satu lagi tips terbongkar... tawar-menawarlah sehingga ketitisan darah terakhir jangan mengalah biar sipenjual tuh yang mengaku kalah.
Amalkan tips ini anda pasti akan dapat menjimatkan wang...... tetapi kenalah muka tebal sedikit hahaha..:)) Memang menjadi tips ini saya melihat ayah saya sentiasa menggunakanya..

P/S : Belum Cuba Belum Tahu.. Jumpa Lagi
By: Labanon

6 comments:

Anonymous said...

bab tawar menawar saya masih fail lagi... kena menuntut lagi nih..

Tapi memang pun.. pengalaman saya sebagai peniaga, memang kena tawar.. (saya pecahkan rahsia saya). Tapi biar berpatutan lar. kata orang tu win-win situation.

Labanon said...

Owhh.... yaya rugi kalau x tawar..

Anonymous said...

hehehe.. saya bab tawar menawar nih pon tak berapa power.. tapi kalau bawa ayah saya.. mesti saya pon rasa takut... yerla.. mana tak nyer.. dia kalau tawar .. harga boleh turun 3 kali ganda... memang untuk kalau membeli dengan membawa ayah saya.. baik beli kereta, beli pakaian dan apa saja.. mesti dia bid harga terendah dengan penjual.. hehehehehehe.. kagum saya dengan skill ayah saya ;)

Labanon said...

Wah........ boleh down sampai 3 kali ganda huhuh hebat2.. nampaknya kene suruh ayah awak kongsikan tips bersama..

Anonymous said...

Tawar-menawar ni sesuai dibuat di pasar malam... namu d3ly, aku mengerti rahsia tawar-menawar yg dibuat oleh abahmu tu...

Labanon said...

Hahah ko mengerti ekk.. aku anaknya sendiri kurang mengerti :P hahah