29 July 2006

Pendapat Anda Tentang Blog Ini

Assalamualaikum kepada semua pembaca setia d3ly.blogspot,

Sebelum kami pergi krusus pada esok, lebih baik kami meminta pendapat anda tentang blog ini.Anda ada masa selama lima hari untuk mengkritik blog ini secara LIVE hehe :p.Berilah komen tentang blog ini seberapa banyak yang anda mampu demi memperbaiki mutu blog ini.Anda tidak perlu menggunakan nickname anda.. anda boleh munggunakan nama a
nonymous supaya lebih pedas dan membina kritikan.Ini dipanggil muhasabah diri.. di dalam perniagaan pun kita perlu bertanya kepada pelanggan kita tentang baik buruk perniagaan kita.

Jemput semua beri komen tidak kira tua,muda,otai,cikgu,pelajar,ushawan, & sebagainya demi untuk melihat d3ly.blogspot terus maju dan maju.

Sekian Terima Kasih...


P/S:Berilah komen/kritikkan banyak-banyak hehehe :P.Sesiapa yang tidak memberi kritikkan seperti musuh kami hehehe sebaliknya yang memberi kritikkan kawan kami... Doakan keselamatan kami semasa menghadiri krusus tersebut..

By:Adly a.k.a Labanon

12 comments:

Anonymous said...

terus terang saya katakan... website ini sungguh bosan... anda cuma letak keyword2 yg selalu org guna utk search dlm google supaya org lain akan ter"lawat" blog ini...

Anonymous said...

bagi saya... laman ni taklah bosan... sebenarnya d3ly ni patut dipuji sbb dia ni baru berusia bebelasan taun, cam saya, tapi dah tau selok-belok perniagaan...

Anonymous said...

Ya memang patut dipuji dengan tips-tips yang diberi tetapi cara dia menyampaikan tips-tips tersebut saya tak puas hati.. caranya kebudak-budakan.. just in my opinon

Labanon said...

Owh.. tq semua kerana kritikkan membina kami akan perbetulkan secepat mungkin.
Ade sesape nak tambah kritikan sila-sila :p

Anonymous said...

ok jerr blog ni sesuai untuk newbie macam saya..

Anonymous said...

Blog nampak beterabur dan tidak kemas..
Ini akan menghilangkan jumlah pembaca blog anda sendiri

Anonymous said...

buh la kaler2 sket....huhu

Anonymous said...

Semakin banyak info berguna di sini... teruskan usaha... D3ly

Anonymous said...

hehe, bagi saya blog ni is great bagi mereka yang baru belasan tahun (Hah! Korang belasan tahun ker?). Siap header sendiri lagi tuh (wat pakai photoshop ker?). Dari segi teknikal: blog ni ada kelemahan dan kelebihan.

Kelemahan: Interface/design blog nih simple sgt. Cam anynomous cakap: "Boring" ,sebab putih plain jer. Cuba try carik template lain. Pasti nampak lebih berkredibiliti. :)

Pasal bahasa penyampaian pulak, maybe you target untuk remaja, so its ok. But kena ingat: Tak semua remaja macam anda (d3ly)= berfikiran terbuka pasal perniagaan nih. Pendek kata cuba fahami pembaca anda: Siapa mereka, apa mereka nak, bagaimana mereka nak, dsb.

Kelebihan: Kelebihan utama blog nih adalah pada tuan punya blog ini= d3ly and ... saper lagi sorang tuh? :) Anda sgt "kering" (berani) untuk menyakan soalan ini!! Dengan ini anda dapat melangkah lebih jauh. Teruskan usaha! Lagi pun you got the advantage of head start (start early, start dalam usia muda), banyak mender leh improve.

So, you got it? :)
Just my 2cents...

Labanon said...

Tq.. all.. atas kritikan anda .. huhu terharu sayer..tq
Semua otai2

Labanon said...

Tq Robotys dan Cikgubiz anda semua memang otai dan saya akan mengambil kritikan ini untuk terus maju.

Anonymous said...

theme pelu ditukar supaya lebih menarik dan tertarik.