03 March 2006

Cara Belajar


Ok saya tahu ko orang semua nihs bijak pandai belaka dan mempunyai cara belajar yang betol jadi berkongsilah cara belajar anda ... jangan kedekut... naya kawan kita yang belajar dengan cara yang salah!!!

7 comments:

Hafizaini said...

cara-2 belajar....kalu nok banyak gi ambik kat bilik kaunseling ....ado banyak buku skrap...

saje je nak test...

bagus gok blog mung ni.....teruskan usaha gigih ni...

Dr.Love said...

Lor camtuhs jer orang tanya dier suruh g bilik kaunseling pulak.. apa da hafiz nihs

G-kin said...

cara belajar addmaths... mula2 kena ambik buku ngan fail, cukup kertas kajang, pahtuh kena ambik iktibar sket coz kalu silap fail addmath akan dibakorkan. Wakakakaka....!

Dr.Love said...

aduhs aku nak cakap kat Cikgu Na ko g-kin

syawal said...

blaja dgn niat tulus krn allah

Naqib said...

Sentiasa berdoa.... Allah yang menentukan segalanya!!

alif said...

cara belajar yang betul ialah(mengikut pakar lah..) berada dalam keadaan bersih dan selesa,masa yang tepat,tiada gangguan lain,mempunyai alatan yang cukup untuk melakuakn kerja,,(supaya tidak berlaku lelehan masa)mm yang lain tu ikut keselesaan diri sendiri,,,contohya masa,,pagi ker,petang ker,,tngah malam ker..yang penting belajar..sekian terima kasih